Gou Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by felge å kjøre polo er som å drite seg selv i tryne flushit feila deg da ? når du får hår på pikken å vett ka den ska brukast te så kan du svara oss voksne.... lillebo...... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by audi-maniac hva slags dekk har du da? 13" piggdekk?:D Nja ikke fullt så gale kjører på 15" 195/50 men spinner allikavel rimeligt bra når jeg gasser ja:) men hvordan starter dere da?full gass og slippe clutchen eller hva?slurer dere?:eek: Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by Gou 0-100 med stoppeklokke er som å drite med boksa på.... Ville nå sagt kjeledress...... PS: 0-100 tråder blir alltid jalla.... Garantert krangling! :) Vent og se...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 helt enig.ser det står 0-100 = 8.2 sek i instuksjonsboka til bilen min så da sier vi det;) mulig jeg har blingset 0.2 sek:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Mine stoppeklokke tider ligger på mellom 7,2-8,2 alt ettersom hvor mye jeg spinner med mine 175/70-13 piggfrie. Må gire opp til 3. jeg også. Stopper klokka på 110km/t (sikkert såpass feilvisning på speedon) Har fått på gewinde nå så det er mulig at det går å pusse litt på tidene ettersom bilen ikke reiser seg så fælt i fronten som før... Golf 1.3 Turbo. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg