Øyvind2 Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Noen som har erfaring med å bestille deler over internett? Kommer det på masse avgifter (toll eller liknende)? Har tenk å prøve noen pærer fra http://www.eurolights.com men kommer det masse avgifter i tillegg er det ingen vits:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Det blir porto på den som sikkert er litt høyere en vanlig, også har man moms, 24%, noen ganger på billige ting man slepper, men det vanligste er at du må betale. toll slipper du helt sikkert, er nesten ikke på noen ting lenger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 prisen på de tingene du bestiller fra utlandet er som oftest lagt på moms fra det landet som det bestilles fra.. denne skal da trekkes fra når du bestiller til norge, så skal du legge på 24% (MVA til Norge). dette er fordi du ikke skal betale MVA til et land du ikke bor i.. *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 En kammerat av meg har best derfra....alle priser er med fri frakt så du betaler bare det som står der. Hvis du best et par lys slipper du nok moms og. Men bestiller du mye må du regne med at du må betale moms på det hvis den blir stoppa i tolla Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Det stemmer at man kan trekke fra utenlansk moms på saker du kjøper, men det er ganske få som gjør det egentlig, det må du ihvertfall spørre dem spesielt om. + at det er mange land og stater som ikke har moms trur jeg! Gratis frakt er det skjelden de har til utenlandet, det gjelder helst de som bor i usa osv hvis det er en amerikansk bedrift! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind2 Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Takk for interessante svar. Jeg er ganske sikker på at de leverer fraktfritt til hele Europa. Da får jeg bare gå i gang og bestille et par sett. Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg