1303S Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hei Skal bygge anlegg i bobla mi nå, det er ei 1303S Big fra 1974. Bygget skal bestå av frontsett, 2 forsterkere og bass m/kasse (Alt i MTX). Problemet mitt er at mellomtone elementene til frontsettet er breiere enn hva selve døra er, faktisk er det ganske mye også. Derfor lurer jeg på om noen her har bygd anlegg i boble før, eller har bilder av noen som har gjort det? Slik at jeg kan få noen idèer til hvordan jeg skal bygge mitt :) Siter ChristianPF-Racing.no -11 VW Golf 4 motion stv-10 VW Golf TDi-74 1303S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 er du innom vw2you.com ?? flere luftkjølte folk der enn her :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Noen bilder av resultatet? Et par fra min: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg