clintern Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Ønsker å kjøpe en pen 2 dørs gti med manuell kasse og uten store tekniske feil/mangler. Bør være EU godkjent i år. Sommer og vinterhjul(felgstørrelse er ikke så viktig) Stereoanlegg er ikke viktig for det skal jeg selv ordne uansett. Viktigste er at bilen går som den skal og at det ikke er mye rust! Om bilen er styla og trimma(effektanlegg etc.) gjør ikke noe ;) Jeg bor i Oslo så fint om bilen befinner seg på østlandet. Prisnivå: 20-35k (betaler cash og kan kjøpe hurtig!) Kom igjen folkens, sleng opp bilene deres(gjerne med bilde!) Send gjerne PM. Siter <<KnustEgg>> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Og hvis det er noen i nord som har en lignende, er det bare å snakke med meg :D. Samme kriterier som ovenfor... Bor 10 mil sør for bodø Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimlings Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Har en Gti 16v, men vet ikke om jeg vil selge den :P Siter X: Golf gti 16v Stjålet Kartleser på Golf 1 G60Turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clintern Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Grimlings Har en Gti 16v, men vet ikke om jeg vil selge den :P Jo du må! :P Siter <<KnustEgg>> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg