newbie Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Noen som har noen hete stylingtips til A3? Nå ser den jo ganske frisk ut fra før av, men er det noen som har tips, (evt bilder) til å få den til å se enda bedre ut? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by newbie Noen som har noen hete stylingtips til A3? Nå ser den jo ganske frisk ut fra før av, men er det noen som har tips, (evt bilder) til å få den til å se enda bedre ut? ;) Legg ut bildet så vi har noe å gå ut i fra ;) Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Har en del bilder på hjemmesiden min, som du kan se etter "tips" på? du kan jo gå på streetdesign.no og se etter masse styling til A3 der også, for der skal jeg kjøpe en del min!:) Nitrisious-e.tk Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Nitrisious-E Har en del bilder på hjemmesiden min, som du kan se etter "tips" på? du kan jo gå på streetdesign.no og se etter masse styling til A3 der også, for der skal jeg kjøpe en del min!:) Nitrisious-e.tk Syns det hekkskjørtet til 2825kr som sitter på den svarte er ganske greit og den fronten som sitter på den røde fra jom look Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
newbie Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 takk for linkene :D ga meg virkelig mange gode ideèr til styling ;) streetdesign.no så jo virkelig bra ut :D selger delene og alt :D Kommer sikkert til å poste et forslag her senere for å høre hva dere synes ;) skal prøve få lagt ut noen bilder av A3'en min her snart.. må bare få ta noen bilder først :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg