kniff Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 ønsker å kjøpe 9*16 felger med 4*100... må ha en del kant.. skal stå på en golf rallye.. tenkte meg noe som borbet a,brock b1 eller lignende.... noen som har?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by kniff ønsker å kjøpe 9*16 felger med 4*100... må ha en del kant.. skal stå på en golf rallye.. tenkte meg noe som borbet a,brock b1 eller lignende.... noen som har?? Har Brock B6.. Nesten nye og strøkne... HBO 7000 kr..... ET 15... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 ingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Skal se om jeg kan få trekt ut den fingeren min jeg og pusse opp de felga mine, men da må du ha 2 nye dekk! Borbet T 9 x 16... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by CorraDon Skal se om jeg kan få trekt ut den fingeren min jeg og pusse opp de felga mine, men da må du ha 2 nye dekk! Borbet T 9 x 16... Du har PM!! Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 CorraDon: du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg