Turbotrille Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Hva som må til for at jeg kan få dette? Det er snart klart for oljebytte og olje og lyftfilterbytte, da hadde jeg tenkt å putte på et åpent filter fra K&N, men er ikke helt sikker på hvilket jeg skal bruke og hvordan det skal festes. Det er en 2.5 bensinbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Det er enkelt, fjern den gamle lukka luftfilterboksen, skaff et kon filter, forskjellige konfilter har forskjellige størelser på festepartiet, enten må du skaffe en i like mye tommer som røret som går til luftfilterboksen, eller må du skaffe en converter fra f.eks 3" til 2,5" eller noe til sammenkobling av filteret og røret. Ellers siste og beste, men dyreste skaffe adapter til f.eks 3" legge nytt rør som er større og er bedre flow gjennom. f.eks short air kit osv! Men hvis du skal gjøre det lettest mulig så er det vel greit å skaffe en i samme størelse og sette rett på gamle røret som går til luftinntaket, hvis den er litt hvis du tror den vil bevege seg litt mye når du skjører så stiv den opp med et rack slik at den ikke beveger seg og dunker borti ting. Dette kan man så godt som gjøre på 5min og er kanskje den letteste modificasjone du kan gjøre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg