robhaugen Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Vel, nå er jo hele spørsmålet mitt i topicen men.. Passer den kassen over i nyere biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 http://www.club-honda.org :D sikkert noen som kan hjelpe deg der ! Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 På forumet der var det jo ikke en eneste post... så jeg tviler litt på at det er lett å få svar derfra.. så ganske tomt og forlatt ut der..:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 du må lissom melde deg inn da tåka ! Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by Reinert A du må lissom melde deg inn da tåka ! :( jeg ville jo ikke melde meg inn for å stille et sånt dustespørsmål.. og dessuten funka ikke den innmeldingsdelen..:mad: så da lar jeg bare være å registrere meg og ringer heller en Hondaforhandler i morgen..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg