Leifk Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Jeg kjøpte meg Golf 1.9 tdi for en måneds tid siden og er veldig fornøyd. Råsterk motor, kjapp nok til det meste, og med et imponerende forbruk. På snittet ( som inkluderer både bykjøring og mye motorveikjøring i 110 km/t) bruker den akkurat 0,5. På langkjøring i jevtn åtti ligger den på rundt 0,43. Du får litt mer tomgangsstøy og ett litt annet støynivå på en slik bil, men jeg var ikke i tvil om å velge tdi`en, selv i kamp mot gti. Siter - Leifk - - 1994 modell Golf GL 1.9 tdi - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 jeg syns nå støyen fra min bensin'er er gale nok, dekkstøy og eksos støy. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by mono girkassa mi gnager på girskifte fra første til andre gir på kald motor, viss jeg har mer enn 3000rpm. den har nå rulla 226k Det starter med at 1. og 2. gir blir "spist" opp, så blir det spon i kassa også er den fucked etterhvert. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leifk Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by Leifk Jeg kjøpte meg Golf 1.9 tdi for en måneds tid siden og er veldig fornøyd. Råsterk motor, kjapp nok til det meste, og med et imponerende forbruk. På snittet ( som inkluderer både bykjøring og mye motorveikjøring i 110 km/t) bruker den akkurat 0,5. På langkjøring i jevtn åtti ligger den på rundt 0,43. Du får litt mer tomgangsstøy og ett litt annet støynivå på en slik bil, men jeg var ikke i tvil om å velge tdi`en, selv i kamp mot gti. Når du først er kommet opp i fart syns jeg dieselmotoren har ett mye behageligere støynivå, i 100 km/t så tusler fortsatt motoren på rundt 2200 o/min... Siter - Leifk - - 1994 modell Golf GL 1.9 tdi - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Originally posted by swidish vr6 Det starter med at 1. og 2. gir blir "spist" opp, så blir det spon i kassa også er den fucked etterhvert. hvor lang tid vil dette ta? viss man er forsiktig ved giring og unngår gnaging? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by mono hvor lang tid vil dette ta? viss man er forsiktig ved giring og unngår gnaging? Vanskelig å si, er så forskjellig. Men høres jo ut som din er i en veldig tidlig fase. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 ja er nok det, skjer kanskje 1 eller 2 gnaginger på en måned. hva koster det eventuelt og overhale kassen? eller er det bortkastet tid og penger? finnes det noen forsterkede kasser som passer rett inn? der du kan bruke litt mer makt og trøkk på giringa? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Må få noen til å se på kassa, er umulig for meg å si over internett om den er verdt å overhale. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 jeg tror jeg utsetter problemet til en gang jeg er stinn i gryn ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg