rlsa Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Golf GTD er nå det samme som Golf TDK, eneste forskjell interiøret... (GTD ble aldri solgt i Norge, så alle GTD'er er import biler...) Har ikke hørt om noe spesielt galt med de golf dieselene, hadde en GTD selv uten problemer:) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by Genetic Har du full kasko, fri kjørelengde, gjeller forsikringa når noen under 25 år kjører den ?? andre enn deg selv altså, noen forsikringer som ikke dekker dette.. Uansett, hadde jeg hatt en værsting av en bil med sinnsykt mye hester så er 6 tusen billig... Full kasko, fri kjørelengde, jeg er 21, så den gjelder under 25 ja. Bilen står på faren min med 70% bonus i jernbane personalets forsikring. Betaler 3200 i året. Skal også legges til at jeg tidligere hadde forsikringa mi i IF, da betalte jeg 19000 i året for akkurat det samme. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by Genetic Har du full kasko, fri kjørelengde, gjeller forsikringa når noen under 25 år kjører den ?? andre enn deg selv altså, noen forsikringer som ikke dekker dette.. Uansett, hadde jeg hatt en værsting av en bil med sinnsykt mye hester så er 6 tusen billig... Ohh. Chickfight :D Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by swidish vr6 Full kasko, fri kjørelengde, jeg er 21, så den gjelder under 25 ja. Bilen står på faren min med 70% bonus i jernbane personalets forsikring. Betaler 3200 i året. Skal også legges til at jeg tidligere hadde forsikringa mi i IF, da betalte jeg 19000 i året for akkurat det samme. Ja, bilen står på faren din som har 70% bonus ja, da er det ikke noe rart, for da har du ikke ungdomstillegg osv.... :fingers: Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Forsikringskrangel på gang? hehehe oh the drama violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hvis du ikke skal ha den golf gtd som du må ha ny motor i så er jeg interisert i å kjøpe den :D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by rlsa Ja, bilen står på faren din som har 70% bonus ja, da er det ikke noe rart, for da har du ikke ungdomstillegg osv.... :fingers: Måtte betale det i IF, de var billigst fram til jeg kom inn i jernbanepersonalets forsikring. Veita faen om jeg betaler det nå. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 jeg har hatt golf gtd special ok bil økonomisk og drift sikker som bare det.. men den spiste girkasser som bare det.. 3 girkasser på 2 år... dyrt i lengda... sjekk girkassa på bilen du kjøper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Ikke rart du betaler lite når den står på faren din da.. Men uansett, back to topic kanskje ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by vr6R jeg har hatt golf gtd special ok bil økonomisk og drift sikker som bare det.. men den spiste girkasser som bare det.. 3 girkasser på 2 år... dyrt i lengda... sjekk girkassa på bilen du kjøper... Er litt på kanten å kalle den driftsikker med det girkasseforbruket da!:rolleyes: kanskje motoren ikke har hatt noen problemer men girkassa går under driftsikkerhet det og!:) 3 kasser..økonomisk bil?? jaja.. vw er jo ikke kjent for å være spesielt driftsikker... men det finnes sikkert unntak!:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Girkassene er et generelt problem på alle golf 3. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by swidish vr6 Girkassene er et generelt problem på alle golf 3. Er det problem på vr6 å eller? Er den ikke endel annerledes da med wire overføring og slikt..eller er det det på alle? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 har sett 1,8er som har knekkt girkassa etter 90', vr6er som knekker kasser etter rett over 100' men så har du også de som går og går. Kassa mi har gått 262' og funker like bra. Men får se om den holder når den skal håndtere nybyggd motor m/ godsaker. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Originally posted by swidish vr6 har sett 1,8er som har knekkt girkassa etter 90', vr6er som knekker kasser etter rett over 100' men så har du også de som går og går. Kassa mi har gått 262' og funker like bra. Men får se om den holder når den skal håndtere nybyggd motor m/ godsaker. Kanskje lurt å bytte til en bedre girkasse hvis du har tenk til å smekka på turbo for å få en del hester, da kan det hende kassa kvelder gankse fort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 girkassa mi gnager på girskifte fra første til andre gir på kald motor, viss jeg har mer enn 3000rpm. den har nå rulla 226k Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg