auto82 Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hei der! Har en bensintank til bil foran meg her. Denne tanken har 5 slangenipler. Det jeg lurer på er. Hvilken slange skal på hva? På den ene siden av tanken er det 2 nipler. En stor og en litt mindre. På den andre siden av tanken er det 3 nipler. En normal størrelse og to små. Min teori er at den største nippelen er påfyll? En annen går til motoren. Og en til retur. Har jeg rett? Men hva er de 2 andre niplene til? Håper noen med peiling kan svare... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 èn inn til motor èn retur fra motor èn (stor) på tanklokk èn til lufting av tanklokk (bensin inn, luft går ut) ..og èn som går opp mellom bremsefordeleren bak.. ikke spør meg hva den gjør der, det vil jeg også gjerne ha svar på :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Er det normalt at på retur inngangen på tanken så er det et slags filter eller noe? Vet ikke om det er filter, men det er noe hvitt noe. Slangene går innom denne tingen før retur i tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Noen her som vet hva jeg mener? Hva er den til? Hadde vært greit å fått svar på det hawkon også lurte på. Jeg også lurer på det :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 er noe filterlignende opplegg hos meg også.. sikker på at det ikke er tilbakeslagsventil av noe slag da? eller om det rett og slett bare skal filtrere bensinen som kommer tilbake til tanken.. skal se når jeg stripper resten av delebil hvor den siste slangen egentlig går hvis ingen kommer med noen forklaring Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hei Hawkon! Når skal du strippe resten av delebilen da? Blir det lenge til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg