oorzako Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 har tenkt å kjøpe dette her: Sub: Pioneer TS-W5000SPL Fors: Power Acoustik A3000DB Spiller: Pioneer DEH-P8600MP eller Pioneer DEH-P9600MP har søkt på andre forum, og etter det jeg har lest så skal PA`en klare å drive PIoneer`en ganske fint, men det jeg lurer litt på om noen har en anelse hva kondensator som må til for å gi liv i dette monsteret? noen forslag? Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Spørsmålet er vel om du har strøm nok til dette her... Liten vits i kondensator hvis ikke strømtilførselen er god nok... hvis den er det så hadde jeg kjøpt en 5 farad fra Soundstream. Liten prisforskjell fra 2 til 5 farad... eller kjøpt en 20 farad for den ser mye bedre ut :D Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by oorzako har tenkt å kjøpe dette her: Sub: Pioneer TS-W5000SPL Fors: Power Acoustik A3000DB Spiller: Pioneer DEH-P8600MP eller Pioneer DEH-P9600MP har søkt på andre forum, og etter det jeg har lest så skal PA`en klare å drive PIoneer`en ganske fint, men det jeg lurer litt på om noen har en anelse hva kondensator som må til for å gi liv i dette monsteret? noen forslag? Helt ærlig, hva skal du med så pass heftige spiller, når du har valgt en bass som overhode ikke ikke kan spille musikk. Bassen er en meget habil DB bass, men det er også alt. Det var jo også Pioneer sitt mål med bassen. Finnes alternativer som er mye mye billigere, som spiller i en helt annen klasse. Skal du drive med DB drag, så har du selvsagt valgt ett element for jobben, men da er jo ikke behovet der for så heftig spiller. Bare ment som velmente tips. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 den heter jo SPL på slutten ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 ojj.. jeg må bare beklage, men jeg ser jeg glemte å skrive opp lillebroren også.. hadde tenkt på 2stk av lillebroren heller; Pioneer TS-W2000SPL og mye tyder på at jeg går for de (skal visst være ganske gode) jeg har sett på noen kondensatorer selv: Power Acoustik PC.20C og Power Acoustic PC.5C og som navnet tilsier den ene er 5 farad og den andre er 20f. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 eller kan dere anbefale et anlegg (hele pakka, sub,spiller m.m)?? Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by oorzako ojj.. jeg må bare beklage, men jeg ser jeg glemte å skrive opp lillebroren også.. hadde tenkt på 2stk av lillebroren heller; Pioneer TS-W2000SPL og mye tyder på at jeg går for de (skal visst være ganske gode) jeg har sett på noen kondensatorer selv: Power Acoustik PC.20C og Power Acoustic PC.5C og som navnet tilsier den ene er 5 farad og den andre er 20f. For å si det slik, lillebroren er absolutt ikke noe bedre. En kompis av meg har en slik, og det låter overhode ikke bra. Han hadde en billigere bass fra Pioneer før, og den var f.eks vesentlig bedre lydmessig, men var ikke fult så oppegående mekanisk, så den gikk dunken. Begge disse kondensatorene, er gode nok i massevis til ditt bruk. Hvorfor ikke gå for en Power Acoustik bass også, så kjører du fullt oppsett? Tror det vil være et bedre valg lydmessig. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 jeg så på noen, og har vudert det sterkt å ta 2stk 12" PA da tror jeg at jeg går for kanskje litt mindre forsterker og 5farad kondensatoren til PA.. men er det noen som har erfaring me PA? Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oorzako Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 tenkte å gå for 2stk Power Acoustik MOFO-12, men det er ca 1 måned og halv annen til jeg tar spranget ut og kjøper... bilen må inn til eu-godkjenning så jeg kjøper anlegg etter det.. Siter - Nissan Primera GT prosjekt - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/241847-primera-p10-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by oorzako tenkte å gå for 2stk Power Acoustik MOFO-12, men det er ca 1 måned og halv annen til jeg tar spranget ut og kjøper... bilen må inn til eu-godkjenning så jeg kjøper anlegg etter det.. Power acoustk er jo et velkjent "mye-for-pengene" merke, og har endel interessante produkter. Dem har jo også kommet seg litt på design siden i det siste, så jo ikke akkurat lekkert ut før. Skulle du ville lukte litt på andre merker, finnes jo alltids Soundstream.;) :D ha ha ha Neida, har du et ønske om å kjøre med PA så satts på det du. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg