mono Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 vel, ha har jeg handlet inn vifte reim og servo reim. noen som har noen tips og triks på lett montering av disse reimene? ser veldig trangt ut der de er plassert. mono Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Blir helt klart enklere hvis du har tilgang på grav/bukk! Ikke store jobben, altså! Det kan også hjelpe å skru av høyre forhjul, da kommer du litt lettere til! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 må vel av med denne plast skjermen også da? må jeg løsne dynamoen eller er det ett strammehjul slik som på opel? vectraen til kameraten min tok det 5 min å skifte viftereim på. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Ikke no strammegreier på dynamoen. Den er fjørbelasta så den strammer seg sjøl :) Bare å dytte den ned liksom. Mulig det var en mutter som måtte løsnes.. husker ikke akkurat nå. Men det ser du. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 det er en mutter ja.. Litt pes å få på den nye reima mener jeg å huske.. Litt hard å dytte ned den dynamo Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 dytte ned dynamoen? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Det var en mutter ja. Det jeg trodde :) dytte ned dynamoen? Ja, når du har skrudd ut den mutteren så kan du dytte ned dynamoen. Bare å presse den nedover, er nemlig ei fjør som holder den oppe. Temmelig hard som rairai sier. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 løsnes servo reima også ved denne metoden? er rimlig trangt ned til denne reima. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg