sony Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 er det noen som har noen linker til noen butikker som selger styling i sverige??? takker for alle svar!! Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 realcar Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Noe jeg gjorde var at jeg ringte til BRL (Videreselger for realcar) og ba de ta inn delene, så kunne jeg hente å betale de der og frakte de stille og koslig hjem til Norge:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 tengte å hente styling i sverige men må ha noen linker til butikker så jeg har litt flere alternativer Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Masse linker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 jeg trenger flere linker til svenske stylingsbutikker. skal hente styling så fort jeg finner en butikk ikke så ALT for langt fra grensa. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Det du gjør er at du for dem til å sende det i post oppkrav i "Poste Arestante" rett ved grensen, også kjører du dit å henter det.. Funker dritbra det :D Omtrent hele motoren min er hentet i "poste arestante" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 http://www.dalhems.se/ dette med styling i sverige har jeg selv kikket på.. fant for kort tid siden en annonse i et svens bilblad, et firma som skulle ha 8600.- sek for full rieger bodykit inkl. lakkering.. blei så frista at jeg ringte de :=) da sa det at jeg måtte være svensk statsborger for og få denne prisen..:( Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 sinsykt kjipt det med at du måtte være svenskstatsborger for å få kjøpt den stylinga:( er det mer lønsomt å kjøpe styling i danmark?? finner ivertfall nok butikker på nettet derfra. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 nja kan vell alltids hende du finner noe bra i danmark også.. men husk at 1 dkr.- er adskillig mye mer enn den norske krona .. ble selv lurt av dette :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 ja det er viktig å huske på. skiller 20kr mellom svenske og danske. men det er enklere å finne stylingsider i danmark. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 http://www.tuningtracker.com Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 takker for siden, den var super genial:D Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Hvorfor egentlig kjøpe i sverige? Finnes firma i norge også som skaffer til lavere pris enn det man får tak i i sverige. I utgangspunktet burde det være lavere pris i norge enn i sverige, siden momsen er lavere her, mens frakten er omtrent den samme om det sendes til oslo eller strömstad.. I tillegg til det så kommer det også utgifter for ens egen del for å kjøre over grensa, tiden som går med, styret med å få byttet hvis det er noe feil osv.. Skal du ha billig styling kan du heller ta kontakt med oss på http://www.eyecandyracing.no , vi er på utkikk etter sponsorbiler om dagen, og da får du alt til innkjøpspris, samt gode priser på lakk og montering.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 har du en epost adresse til http://www.eyecandyracing.no?? hadde vert greit å få handlet stylinga i norge :cool: Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg