Gå til innhold

Øk bil til 20-35k

Ranger emnet

djBadboY

Anbefalte innlegg

Hei og hå, nå ser det ut som det er omstillinger på jobben, og vi får muligens tilbud om sluttpakke på 2 lønninger. Det betyr isåfall bil, siden jeg ordner ny jobb med en gang.

Så, til poenget:) Da har jeg antakeligvis et sted mellom 20-35.000 å rutte med til bil, og lurer på om noen har noen gode tips.

Jeg syns golf3 er en strøken bil, og sikler etter denne. Ellers er jeg også åpen for andre forslag. Dette er evt aktuelt i juli-august.

Ang golfen, kom denne med 1,8T-motoren? isåfall, hva er prisen på sånn moro?

Er det mye stress å sette i en 1,8T-motor og få den godkjent med denne? Samme motorfester? Hva må gjøres med bremser og drivverk og liknende?

Mvh Dag

peugeot 205 1,1 - gatas skrekk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for mellom 20-35 laken så tviler jeg på at du får en Golf 3 i god stand, jeg gav 49 laken for min, som var 96%strøken. da med en 1.8l motor, tror ikke disse kom med 1.8T, ikke som jeg har forstått vertfall, men fins jo VR6 utgaven.

for prisen du har tenkt deg, og viss du skal holde deg innen Vw og golf så må det nok bli en Golf Mk2.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro du må opp til 60 - 70 - 80 -90 000 kr for å få tak i en Golf 3 VR6, 60 ---90 000 for en Golf 2 G60, eller en Corrado, G60 (min) 70 000 kr, Vr6 over 100 000 kr.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider