HolkestadRacing Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 noen som vet hvor jeg får kjøpt slik til en grei pris? noen som har slikt her på forumet? lure på kor stivt det blir og hvordan man justerer høyden? elektronisk lr må man på bensinstasjon å fylle luft? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Tror fortsatt en må ganske bra opp i pris før en før luft, nærmere 20.000 enn 10 vil jeg tippe... og en må vell utenlands for å få dette montert. Såvdt jeg vet er det heller få VAG ihvertfall som har luft her til lands enda, her er to unntak: Tidligere tok det litt tid å heve/senke bilen, men dette går vell rimelig kjapt nå på nyere sett. Aner ikke hvordan det er å kjøre med det... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Må nok til Bavaria Tuning i tyskland for å få ett slik sett, og det koster rundt 20 + montering. Vet at TSI også selger ett slikt sett, kommer på 25 000 montering i tillegg. Forskjellen er at monterer du dett i Tyskland, har du en hvis mulighet å få Tuv på sakene før du drar over grensa igjen, om TSI har TUV godkjenning til settene sine, vet jeg ikke. Du må ikke innom bensinstasjonen å fylle luft. Settene inkluderer gjerne en eller to kompressorer, som reguleres enten analogt i kupeen, eller digitalt. Har sett Amerikanske sett med 2 kompressorer som hever/senker bilen på 2-3 sek. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_35&products_id=427 Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg