civicmeister Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Har så lyst til å lære meg airbrushing. Kan noe vise meg åssen man gjør det? Siter Civicmeister www.aznstreetcars.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 ja...nå spør du vanskelig..For det førte kan ikke jeg det heller...holder på å lære meg det...ikke er det lett å lære fra seg heller, + at det er ikke mange plasser det står skrevet. Det er vel bare et par stykker her på forumet som kan det med å brushe. Prøv deg frem, og finn ut hva som fungerer, så prøver du å forbedre det...det funker....i hvertfall i teorien da.. Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 vet ikke hvordan de andre gjør det, men jeg bruker poly-lasso og brush`en....må finne fargene, se hvordan lyset treffer bilen og legge på fargen etter det... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg