linren Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 En kompis skal selge felgene sine. Det ene settet er 7*16 kosei seneka med dekk i dim 205/45-16. Boltsirkel er 4-100. Innpress ca 30 tror jeg. Passer til golf etc. Sitter nå på en bmw e30. Ett dekk slitt men de tre andre er bra. Pene og runde felger. Han vil ha ca 4000 for de men er åpen for bud. Han har også ett sett 8*17 tsw imola uten dekk. Disse trenger å pusses ok lakkeres på nytt. Samme boltsirkel som de over. Selges for 1500. Evt 5000 for begge settene. Ring/sms på mob97505813 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Jeg er kanskje litt inntresert ! mulighet for bilde ? mail : rino@grab.no Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 kunne du fiksa bilder av imolaene? skal sandblåse noen felger alikevel, og trenger noen nye, bilder kan enten legges ut her ellr sendes til: fgunstad@netcom.com Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 4500... hvor bor du /dere ? Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 bilde av 17" eller? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Han bor ved Flisa i Hedmark. Jeg har desverrre ikke noe kamera og felgene ligger hos han, men hvis dere sender meg mobnr på pm så kanskje jeg kan få tatt bilde med mobilen og sendt til de som vil ha..Imola felgene kan bli som nye hvis de får ett strøk lakk og de andre er pene slik de er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Forresten så må alle bud etc taes med han som eier de på det nummeret som står i annonsen over.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Er Kosei felgene fortsatt til salgs? :) Og de passer til Golf uten "modifikasjoner"? Herlig herlig... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 fortsatt til salgs. Har sitti på en jetta så de passer på golf ja..Mulig du må bytte sentreringsringer men det er snakk om noen få kroner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 ihvertfall ikke på gulesider.no :P vel , jeg bor i tønsberg og jeg gidder ikke å dra langt for og hente felgene , kan du forklare mer litt nærmere hvor han fyren holder til ? er sugen og kjøpe alt ! Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 mulighet for at jeg får cash imorra.. fant ut at det var ca 30 mil fra tønsberg til flisa eller.no sånt ! vis jeg får cash ringer jeg imorra , så kan vi møtes eller.no Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 er jo ikke første før til torsdag så det er vel ikke så rart.. får penger mandag eller tirsdag tipper jeg... ringer jeg ! Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmee Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Originally posted by linren En kompis skal selge felgene sine. Det ene settet er 7*16 kosei seneka med dekk i dim 205/45-16. Boltsirkel er 4-100. Innpress ca 30 tror jeg. Passer til golf etc. Sitter nå på en bmw e30. Ett dekk slitt men de tre andre er bra. Pene og runde felger. Han vil ha ca 4000 for de men er åpen for bud. Evt 5000 for begge settene. Ring/sms på mob97505813 EWr dem solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Det finnes 10 forskjellige seneka felger ! http://www.wheelspecs.com/specs/WheelSearchResults.php?WheelBrandDescription=kosei&WheelModelDescription=seneka&WheelSizeDiameterLow=&WheelSizeWidthLow=&WheelSizeDiameterHigh=&WheelSizeWidthHigh=&WheelSizeUnitsID=2&WheelWeightOperator=%3D&WheelWeight=&WheelOffset=&WheelOffsetUnitsID=1&WheelBackspacing=&WheelBackspacingUnitsID=2&Centerbore=&CenterboreUnitsID=1&WheelPCDID=&WheelFinishID=&MfgMethodID=&WheelMfgLocationID= Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linren Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 solgt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg