Finepix Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Noen som har prøvd sånn middel til å ha i bensinen for å rense dysene? Funker det, og i såfall hvilken type/merke? Eller bør dysene byttes? Hvor mange km tåler en dyse ca før den er gåen? Bilen går ujevnt/lavt på tomgang, og rykker litt ved konstant turtall. Ved aks/pådrag går den rent... Trodde det var plugger o.l , men nå er det meste byttet og bilen går like dårlig...:( Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Er dysene gamle er det liten nytte i å rense dem. Det er nålen i dysa som slites, og da er det ikke noe annet å gjøre enn å kjøpe nye. Annbefaler deg å ta en test på dysene. Gjorde det selv nettopp, og fikk bekreftet at dysene ikke ville klare å levere noe særlig mengder med bensin, samt at forstøvingen var dårlig. Dette på tross av at bilen gikk 100% fint før. Kunne med andreord blitt for lite suppe etterhvert:eek: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Er ikke så utenkelig at de er noe slitte ja, ettersom telleren nermer seg en halv mill... Hva må man ut med ca for et sett nye dyser da?? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Kan jo prøve "Forte" dyserens å se om d hjelper no.. Koster jo ikke mye, har bra erfaring med det! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Er nå en fyr en eller annen plass i ørsta som "overhaler" dyser. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 har å bra erfaring med Forte`,er jo verdt er forsøk vertfall:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Takker! Får kjøpe en flaske "Forte" og gi den en sjanse.... Hvis ikke får jeg se om jeg finner "dyse-spesialisten" i Ørsta.... Vet jeg har hørt om han, men ikke i det siste så kanskje han har gitt opp?:rolleyes: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Vel, da har jeg prøvd dette dyserensemiddelet, og resultatet er ikke gledelig! Merket vel litt forskjell kanskje, men til det verre... "Dysespesialisten" fra Ørsta som tidligere var nevnt har jeg fått tips om å holde meg unna, så da gikk turen til Volvo for å få pris på nye: 8400,- !!:eek: Kjipt å måtte bruke så mye penger på kjipe orginaldeler, så er det noen som har et tips?? Noen som tilfeldigvis har, eller vet om noen brukte? Noen som vet om jeg kan finne tilsvarende dyser på en annen bil? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg