krusty Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Lurte på om det er vanskelig å rustsveise kanalene og jekkefestene på en peugeot mi16 jeg. Og om det eventuelt er dyrt for nye kanaler? Hvor får jeg tak i dette? Hvor lang tid vil det eventuelt ta for et verksted og rustsveise kanalene på bilen og pris? takker for svar Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Ingen som vet? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ossen Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Kjøp deg en tynn metallplate og lån deg et sveise apparat (ikke for sterkt) og begynn å mekk! Det er sånn man lærer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by krusty Lurte på om det er vanskelig å rustsveise kanalene og jekkefestene på en peugeot mi16 jeg. Og om det eventuelt er dyrt for nye kanaler? Hvor får jeg tak i dette? Hvor lang tid vil det eventuelt ta for et verksted og rustsveise kanalene på bilen og pris? takker for svar Veng har vel rustskade deler til nesten alle biler..... http://www.veng.no Ikke sett bilen på verksted...det koster så innihamperæva mye..... Gjør det selv å få erfaring elle ta det svart..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Fått en som kan gjøre det for meg nå.. for 2000 til 3000 kr kommer ann på om det er noe mere rust enn i kanalene, Dette er inkludert nye kanaler, og for kun kanalene skulle han ha 2000kr. Dette er vel en grei pris det.? Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 kjøpte en ny kanal/dørstokk til min nissan primera av merket veng. og betalte rundt 450kr inkl. mva for den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Ja, bare sørg for at de nye kanalene blir behandlet skikkelig etterpå! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg