HansenRS Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Her er vel min 2.bil jeg har gjort noe serlig med Har senket bilen, fjernet bakdøra, montert spoiler,intercooler,samco slanger,bad look panser, luftintak, cat-killer.... synes resultate ble greit! hva synes dere?? sorry om bilde ble litt stort Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Den ble bra ja.. Men du bør fjerne dekalen i vinduet, ser fake ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Slett ikke værst... bad-look er utrolig bra på mondeo tydeligvis Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 ja dempa lyset ned på logoen siden jeg tenkte jeg sku ha den på bilen først, men så monterte jeg den bare på vinduet uten å endre på lyset..er vel derfor....Luftintaket bake på siden ble å meget misslykket! hadde det mye bedre før men så gjor jeg et kuk stykke så ble det litt fucka...skal endre på det senere... Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 du må legge på den svarte kanten som skiller panseret\badboylook`en fra lykten ! rørene til ic`en ser litt vell fake ut... og ja, vekk med dekalen ! eller pent da.. :D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by startdf du må legge på den svarte kanten som skiller panseret\badboylook`en fra lykten ! rørene til ic`en ser litt vell fake ut... og ja, vekk med dekalen ! eller pent da.. :D skal gjøre bedre forsøk i morgen Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 senk taket bytt felger, bytte farge osv.. :) Ellers veldig grei mod. Ikke for mye dilldall så det ser fake ut. Grillen bør du gjøre noe med though Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg