bjarne Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Jeg vurderer en Saga USC 9980 4x50w RMS som selges på Eltek til å drive et par med 13cm front og en 12 tommer. Noen som har erfaring med denne forsterkern? Den er jo ganske prisgunstig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Hei. Sagaen er en god forsterker til den prisen. Hadde en slik i russebil, og den dro to 10" 275w rms greit, pluss at jeg hadde 6*9 og "takhøytalere" på den! Grei lyd, men High End er det jo ikke! Greit til sitt bruk. Men veldig grei forsterker til den prisen. Hvis ikke kan du jo se på 4 kanaleren fra dynabel! Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Nå har ikke jeg high end elementer eller montering, så den vil vel passe fint inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg