Baldrick Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Link til annonse på AutoDB Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Ha-ha!! Rastløse sjel!! :D:D:D:D:D Kjøp deg en japse m/ trekk bak, da... Mannen blir jo aldri fornøyd.. :) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Har jo hatt bilen i over en mnd jo!!! Neida, eneste grunnen til at jeg vurderer å selge er at samboer ikke er særlig fornøyd med det praktiske med å ha en sedan og to hunder. Når jeg nå itillegg har fyllt opp bagagerommet med bilstereo, er det plutselig ikke så mye plass igjen:-) Får jeg solgt bilen får vi se hva det blir, men det blir ihvertfall en stv eller vare. Det er en 98 mod BMW540 vare til salgs som jeg har sinnsykt lyst på, men blir kanskje litt for dyr... A4 eller S6 er mer sannsynlige kanidater, men vi får se Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg