HolkestadRacing Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 selger golfen min pga kjøpt meg ny bil. gti 85 mod,med 87 mod motor. bilen selges billig pga av en lyd i motorn på ett vis turtall høres ut som tennings bank eller råde bank har vert san lenge,men bilen starter og går som ei klokke for det. 16"alu sommer felger med slitte dekk foran 14" alu på sommer 13"stål på vinter alarm takluke fk senkesett 60\40 korte dempere halvt til 1 år gammalt klare lykter+++ masse nye deler,clutch,bremser,topp paknig+++masse mer kvitt på alt. BUD 16 000kr Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 har ikke vasket bilen,den har stått still 1måne. så den ser ikke ut på bilda men,men=) Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 ingen som har lyst på en billig golf Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juni 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 når ble bilen eu godkjendt? Det hadde vert litt mere intr. viss bilen hadde vært litt nærmere ;) Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 bilen blei eu ok på fredag;) Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clintern Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hm.. Jeg er veldig interessert men ålesund er litt langt! Bor i Oslo.. Jeg kunne ordna cash på kort tid. Er det 8 eller 16 ventilern? Siter <<KnustEgg>> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Hvor langt har den gått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 det er en 8v. bilen har gått 224000 motorn har vell gått 180-200.000. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Hvordan ser den ut innvendig? Intr i å selge uten 16" hjula? Er meget intr, men ikke før om en måneds tid eller noe slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Jeg kan sikkert kjøpe felgene.. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg