vwgolf2 Skrevet Desember 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 tenkte bare jeg skulle slenge ut et bilde av den "nye" fronten min jeg...nedre grill list og front fanger skal lakkeres i vinter++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Var fin dinna der gitt. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by vwgolf2 skulle til å si det samme.. iafall grillen MÅ byttes :P eller kanskje han ikke er enig? Kanskje du ser meg på VW treff da vettu. Det bilde der er tatt dagen jeg henta den. Og siden jeg ikke har no' digicam så kan det jo hende noe skal gjøres. Har kostet på Stereo fra PolkMOMO, og alt du kan drømme om inni (utenom tv) og er nå igang med motoroppgraderinger. Så til våren når ikke snøen ligger som et hvitt faen på veien, kan det hende at den ikke ser likedan ut. So Lång Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by k2bjarne Kanskje du ser meg på VW treff da vettu. So Lång det kan du banne på at jeg gjør :D hehe... høres bra ut dette..! må få slengt ut noen bilder da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 slenger ut bilde av downforceren min =) ny montert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 nå er låsen på lista på bakluka vekk! satt inn plastikk fra en annen list, sparkla pussa og lakka hvit! :) håper det blir bra.. den holder på å tørke nå.. bilder kjem sikkert seinere i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Helt hvit golf ja.. Da vil den se ganske lik ut som denne da... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 ja :) det var den som stod til salgs i motorbørsen eller no nå sist det? syns den er feet jeg.. ingen som har bilder av en som har helt hvit 90 fanger bak vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by NoLimit Helt hvit golf ja.. Da vil den se ganske lik ut som denne da... :) Denne en kompis av deg skulle ha? Har han kjøpt den? Din audi som står til høyre? VWgolf2 : Går en heelt hvit Golf 2 her i narvik, kan se om jeg får bilder av den. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by Jonte Denne en kompis av deg skulle ha? Har han kjøpt den? Din audi som står til høyre? Stemmer! Denne vi var å så på ja! Nei han kjøpte den ikke. Den ble solgt allerede samme dag vi var å så på den. Her er den bakfra. Meget fin den der syns jeg. Var litt rart å kjøre golf igjen men... hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 tusen takk folkens :) jonte: ja det hadde vært fint! :D må få sett å lakka den bakfangeren helt hvit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Du får legge ut et bilde av vidunderet ditt da så jeg får se! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 tar bilder etterpå..når lista er på :) slenger ut i kveldinga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Den saken må da skalle nedpå enormt mye - så så lav ut bak ... Sliter jo med min - og den er mye høyere .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg