vwgolf2 Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 sa jo ikke at jeg skulle ha det da!! hehe det kommer aldri til å skje! bare moro og sett åssen det hadde blitt..ikke no mer serriøst en det! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 skaff deg like stor badlook som jeg hadde på min gamle. hehe. hadde ikke passa til fargen din men. kler enkel grillist. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 det syns jeg og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 har forresten bytta frontrute nå..fått i toppstripe og..hehe..en "liten" en.. takk til pololars :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 min bil er også helt hvit :) Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 det liker vi :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 takk takk :) har blitt noen timer med den nå ja...! og NEI! badlook blir ikke aktuellt.. hvem lykter tenker du på? Frontlyktene skal ikke byttes til runde hvis jeg skal fortsette og ha denne fangeren. Hvis jeg skal bytte hovedlykter blir det til ralley lykter...som om jeg får råd til det...hehe.. men hvis det blir 90 fanger forran med tiden skal jeg bytte lykter til rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 sier bare 1 ting: Små fangere med chromelist! :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by Danna sier bare 1 ting: Små fangere med chromelist! :D Hmm, har jeg ikke sett deg si det før tro..? :rolleyes: Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 er suugen..men...men..ja.. kan ikke du lage en tråd om golfen din da?? så får vi se .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by vwgolf2 er suugen..men...men..ja.. kan ikke du lage en tråd om golfen din da?? så får vi se .... Ikke si slik det er dumt TOTALT i mot små fangere Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Starky Ikke si slik det er dumt TOTALT i mot små fangere Kjetil....... :rolleyes: Små fangere er penest. :D Ja Danna, hvordan går prosjektet ditt? Lenge siden jeg har hørt noe nå.... (Bilprosjektet altså) :rolleyes: BTW: Men du må begynne snart nå altså!! Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 skal jo prøve og få litt igjen for bilen når den skal selges..og store fangere selger bedre :) hehe..så litt usikker på hva man skal gjøre med tida..kan jo bare kjøpte nye små fangere når jeg får råd engang..og helt org. gammel CL grill med emblem og klare runde lykter, og noen feite 14-15"ere. og..og..og..hehe.. kan bli jævlig rått! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by vwgolf2 skal jo prøve og få litt igjen for bilen når den skal selges..og store fangere selger bedre :) hehe..så litt usikker på hva man skal gjøre med tida..kan jo bare kjøpte nye små fangere når jeg får råd engang..og helt org. gammel CL grill med emblem og klare runde lykter, og noen feite 14-15"ere. og..og..og..hehe.. kan bli jævlig rått! :D JA! :D Så setter du på de store igjen når du skal selge den så er det ikke noe problem. :) Less is more.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 er suuugen... hehe..men nå er det jo vinter..da skal de store fangerne av! og sette på små..må prøve og få tak i en front med runde lykter da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg