vwgolf2 Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 :) lakkere dørhåndtaka skal jeg ja! men du chris..du har jo gjort det på din! åssen skal jeg gjøre det for å få det best mulig?slik at det ikke flasser???? tror det kommer til å bli ett problem... :rolleyes: montert lista i dag også! nå i SAMME farge som resten! hehe slenger ut ett bilde tatt for en time siden ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 driit lekkert morten :dude: stå på *lenge leve GateRån* Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elling Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 apropo ruglene på fangeren... legg på plastgrunning, så legg på fyller som tetter igjen ruglene.. så tar du på sånn svart pudder som lakkerere har som du pudrer inn fangeren med... når du pusser da.. kommer skader og slikt fram som svart.. da er det bare å pusse til de flekken blir lyse, da blir de strøkent.. gjorde det på min.. gaaanske så lik din.. men ikke nå lenger.. møtte en bil i ræva på vinteren.. hehe dritt ass.. svart skjerm og rødt panser og svart fanger :( Siter Volvo 940LT 95' Volvo 245 86' x - Volvo 245 91' x - Volvo 240 GLE 86' x - VW Golf MKII 88' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 gjort litteranne med golfen.. satt på 60mm senking forran, fyller ganske så bra ut i hjulbuene forran nå! :) også fått tak i senterkopper til felgene! (Endelig!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 endel skader på felgene...men men... ps: legg merke til de hissig store bremsene!! hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 blir meget bra det der :) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Håhå! Det så bra ut! Få på no spacere bak .. hehe *pirke* Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 hehe ja..skulle kanskje hatt det.. (??) men er ikke no stress... :) Downforceren skal selges...send PM for spm ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 hva syns folket om disse? vet det er blanda følser ang. slike baklykter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 sånne lykter der er ganske gromt!! men er ikke alle bilene det passer til da... men jeg synes du burde gjøre noe med fronten din da... rallyfront eller noe...? liker org lyktene best... men dette er jo bare min mening da... åjo, andre speil ;) hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 for rally front er billig!!! :rolleyes: syns kanskje ikke runde lykter passer så bra sammen med RS fanger som det jetta lyktene gjør... og andre speil kommer ikke før jeg evnt får nye dører! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 bra du har planene klare:) trodde ett sekund at du skulle beholde de dørenen;) hehe, har litt troen på at dette blir bra jeg..!!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 kjøp sånne baklykter!! synes de var skikkelig pene.. :) tror ihvertfall de kommer til å passe veldig bra på bilen din Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2003 ja..dørene må byttes ut :) valget står mellom slike baklykter eller røde og hvite...dilemma dette her... :rolleyes: men først må jeg jo skaffe penger...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg