eek Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 looking great, fucking great! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 nå blir det litt forandringer inni bilen igjen. Corrado baksete er satt i! Det er av typen grå/sort aktig stoff med det standard grønne mønsteret på (har ikke bilde nå, men skal prøve og mekke ett). Så det jeg lurer på er: Om noen har 2 slike framseter.. så bytter jeg gjerne mine 2 fremseter som står i golfen nå og baksete som stod i golfen før, mot 2 corrado framseter! Setene mine er strøkne! Setene som jeg bytter vekk er GTI seter, seter med mer side støtte en vanlige golf seter, og som ser mer sportslige ut! Det er også kabel lagt opp i førersete til varme! Høydejistering er det også på førersete! :) Link: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=18387 så hvis noen vet om noe så send PM eller skriv det inn her!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 frontseter med dette mønsteret er jeg ute etter! Dette er baksetet som står i nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 syns det blei bedre med sort netting, ganske mye bedre.. men syns du bør lakke viskeren og grill-emblemet sort igjen :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Ikke enig i svart-lakkering av emblem. Man skal vise at det er vag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 ang sort merker i denne jetta grillen...det vil se simpelt ut! har prøvd det, og det så ikke bra ut... :) og ang viskerene så syns jeg ikke det gjør noe..bare jeg får tak i en rett visker arm så... Ble fornøyd med nettingen og..ikke såååå hønsenetting som den forrige! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 ingen som har no mening om linselysa da? tåler kritikk alltså... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 begynner å bli bra det her. linselys bak netting er absolutt stilig det. kanskje plassert litt langt ut. men har ikke sett bilen irl siden larvik så litt vanskelig å si. behold viskere og emblem hvitt. skal det være så skal det være mener jeg. helt hvit golf er helt hvit golf. :D fortsett med prosjektet. men, få deg nye dører foran og sveise håndtaka bak. :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 var det du som kom bort til meg på treffet? hehe..kom en kar bort til meg som jeg ikke dro kjennsel på... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Det blei konge Morten! *ønske seg rs fanger* :D Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 du skal få det til jul ;) høhø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 hehe..greier du og få den skikkelig nedpå?? og sveise på badlook greier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Synes den er pen som den er jeg. ville ikke ødelegge fronten med badlook.. men la den litt mer neppå da :op Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Bad look suger BIG TIME...... Bilen er jo fin som faen som den er........;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg