ZpeTTeT Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 HeHe.. Hva med å kjøpe en HYSJ HYSJ Gaterån Front da? =) må annskaffas det nå morten. Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 tatt av meg... fikk lyst til å prøve å ta noen bilder, så jeg fikk med meg pololars for å ta noen litt "kule" bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 hehe..syns det var litt kult med Lars i bakgrunnen... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 hm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 polo :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 15, 2003 Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 Originally posted by vwgolf2 :) funker ganske greit den forsterkeren..iafall til mitt bruk :) blir 2 12" etterhvert... jeg har helt lik brukte den på 2*12" før det funka fint og bruker de på 2*12 nå av en anne type som er en god del sterkere det går også fint opp til et vist nivå.. sku hatt mono blokk :( Men uansett, funker din bra på annet en bass? min funker bra men blir mest diskant den er ikke så veldig flink med mellom tone.. hvis du skjønner hva jeg mener. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2003 jeg har ikke greie på anlegg i det hele tatt! eneste jeg vet er at det spiller heeelt greit for mitt bruk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Originally posted by NoLimit Stemmer! Denne vi var å så på ja! Nei han kjøpte den ikke. Den ble solgt allerede samme dag vi var å så på den. Her er den bakfra. Meget fin den der syns jeg. Var litt rart å kjøre golf igjen men... hehe.. Denna bilen går i Halden nå...Har møtt på den MANGE ganger.Ikke intressant kanskje men.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Skulle ønske jeg var like flink med bilen min jeg! Kan ikke noe si meg hvordan jeg får arbeidslyst ? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 hehe ..man må vel bare ta det over ei beite.. tror det blir å bygge om bilen snart/i vinter.. hellakert 90 fanger forran med GTI leppe, runde lykter med emblemfri grill UTEN grillist! (2 runde lykter) men får se hva tiden viser... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Driver og snurrer rundt på tanken jeg og lakere alt kasnkje anen farge sette på rs 4 foran med leppe under og downforcer eller noe under bak +++ Men lomboka vill show Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 kan bli bra det. satt og så på bildene av golfen til pekka. den har blitt rimelig rå. men gjennomført også. har veldig mye å si om man gjennomfører stilen på bilen eller bare mekker noe her og der. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 mere bilder mere bilder mere biler! :D er ikke ofte man ser slikke KULE golfer her som eg bor nei )= bare stygge BMWer som "burner" her nede )= så.... bilder ? mere biler ? :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 ok..var litt lei av RS" fangeren, så jeg måtte mekke noe nytt der fremme! bytta da nettingen til sort (netting med mindre hull) ser penere ut! har også montert linselys bak nettinge i hvert hjørne! syns det ble kult jeg :) (blinklysa er ikke i fangeren pga at jeg måtte tette de litt da det ble fukt i de) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 så mekka jeg det hullet som var i rattet... laga ei plate på baksida, og la så ett slikt VW merke som jeg har på felgene i midten av hullet og limte på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg