Skullkid Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Her er en av mine første moddinger Vet grillen ble helt j***** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 for å være en av dine første modder så er den veldig bra.. hjulbuene spesielt foran er veldig taggete...og du har bare sotet vinduene på en side..og grillen som du nevnte...flip paint, spoilern og grafikken er veldig bra..fortsett sånn;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 bra til å være første modd! det må jeg si, men du gikk i fella, som meg og mange andre har gjort, du har glemt å sote rutene på andre siden;)+ det som allerede er nevnt. keep up the good work! Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Ikke første, men en av de første:) Jeg synes fargen var litt tøff jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg