MrKadett Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Hei. Har ett spørsmål. Fikk tak i en TV og DVD til bilen, Seperate. Når jeg fikk kobla opp det blir skjermen kun svart hvit har prøvd og bytte NTSC til PAL osv. Men kun på DVD spillern har ikke fjernkontroll til TV'n, Men det ble en blå stripe i ene hjørne med farge,trodde skjermen var ødelagt men når jeg tar roter følger jo den blåe stripa med på andre siden så den må jo egentlig funke. Så kjøpte jeg meg en skjerm til. Den funka med en gang. Hva kan være årsaken til at den andre skjermen ikke funker, Ikke samme merke, Kan det være at den ikke støtter spillern eller? Rart den blir farget i hjørnene og ellers sort hvit, Finnes det noen universal kontroll? Aldri drivd noe med "stereo" tv og dvd i bil hadde ikke tenkt til og ha det heller egentlig :) Svar mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 ......................................................................... ......................................................................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Sleng ut noen merker her, så vi vet hva du snakker om og gjerne hvor du har handlet dette.. snakker vi om LCD eller CRT skjermer her? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 det er ingen fancy greier. Er lite opptatt av stereo generelt! Men. Spillern heter mobile dvd bare. den funker jo den. Skjermen Mobile video TFT color lcd monitor står det på asken tm-56k. Jeg kjøpte jo en anna skjerm, Da funka det med en gang trengte ikke bruke fjernkontroll heller på den skjermen for at det sku funke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg