Mambo Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Har lyst til å lage en liten stereo i bilen da, billigst mulig. ikke over 2500.- (bor ikke så langt unna sverige) skal være i en 244. takk for alle tips :) MvH Stian Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Du bør nok finne noe brukt... 2500,- kommer du ikke langt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 jeg er ikke lyd friik. sånn at det er sagt. ekke sånn musikk råner. skal ha sånn at det låter greit jeg har CD'spiller.. glemte å si det Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Fortsatt... 2500,- kommer du ikke langt med. La oss si en enkel, grei sub... 1000,- Frontsett... 1500,- 4-kanaler... 1800,- Kabler... 600,- Tall bare tatt ut av luften... Det er ikke rare greiene du får for den prisen... Sprakk jo "stort" bare på det lille eksempelet her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 tror du har missforstått.. jeg er ikke noe lydfrik. men jeg vil ha råd fra folk som har peil. skal ikke låte dass. men skal låte greit.. kassa til elementet kan jeg lage selv viss jeg har mål.. skjønner? ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Mambo tror du har missforstått.. jeg er ikke noe lydfrik. men jeg vil ha råd fra folk som har peil. skal ikke låte dass. men skal låte greit.. kassa til elementet kan jeg lage selv viss jeg har mål.. skjønner? ;) Har to bruktpakker her til deg. Ene er en prototype med forsterker 12" sub med Forsterker: ca 2000kr Lightning Audio 2x12" sub med kasse og monoblokk for ca 2500kr. Men uansett, til den prisen du skal ha anlegget for kommer du ikke langt. Du må nok enten prioritere ett komp.sett eller 6x9 sammen med en forsterker, eller en sub, hvor du da bruker det du har fra før til mellomtone og diskant. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Mambo tror du har missforstått.. jeg er ikke noe lydfrik. men jeg vil ha råd fra folk som har peil. skal ikke låte dass. men skal låte greit.. kassa til elementet kan jeg lage selv viss jeg har mål.. skjønner? ;) Hehe, Bisarre har nok peil han siden han lever av å være bilstereopusher :D Du får det du betaler for uansett, så du kan ikke forvente deg all verden. Folket her kommer med velmenende råd utfra egne erfaringer, det er noe som heter å spare seg til fant vettu ;) En firekanaler og et bra frontsett ville nok komme på ca 3500 - 4000 tipper jeg, sub kan du kjøpe fra en liten del av neste lønning. Behøveer jo ikke å kjøpe alt på en gang. Det er nå mitt råd da. Men om du bare skal bruke 2500 er det ikke mye å velge i... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Mambo Har lyst til å lage en liten stereo i bilen da, billigst mulig. ikke over 2500.- (bor ikke så langt unna sverige) skal være i en 244. takk for alle tips :) MvH Stian kjøp deg JBL Decade i sverige så er du godt i gang Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Hehe, joa.. sjennerøs med bilstereo budskjettet ja :) Her er jo noen tips, om du bor i nærheten av Svinesund/Nordbyen... litt over budsjettet men, OK... Merk OK! ikke noe Hifi opplegg men, du får lyd.. 6*9 kan sikkert byttes ut med noe annet.. men, de så fete ut og kostet ikke mye.. http://www.mds.se/produkt.phtml?id=926&caraudio_speakers_sub=Koaxialer&styling=0&main_category_styling=''&lower=1&upper=8&offset=0&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_speakers_sub=Koaxialer http://www.mds.se/produkt.phtml?id=1346&caraudio_amplifiers_sub=4-kanaler&styling=0&main_category_styling=''&lower=1&upper=8&offset=0&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_amplifiers_sub=4-kanaler http://www.mds.se/produkt.phtml?id=776&main_category_styling=%5C%27%5C%27&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_speakers_sub=Basl%E5dor&main_category_styling=''&lower=1&upper=8&offset=0&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_speakers_sub=Basl%E5dor PS: til dere andre som har tenkt å kaste tipset mitt på sjøen.. dette er nytt.. og sprenger ikke budsjettet hannes med mye.. :) Han burde nokk gått ut med væffal 5000,- menmen... Samlet for denne pakken ca.3000kr og om du hører på Nordbyen får du sikkert prutet litt og.. :) Forsterkeren burde nokk være endel større men, med det budsjettet var dette det billigste/beste jeg kunne klare som er nytt :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by nrd kjøp deg JBL Decade i sverige så er du godt i gang Ja! Klart det.. Disse 6x9" er utrolig bra, og du får tilogmed litt bass av dem :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 vet at det er litt offtopic..men, er det noen forskjell på JBL Decade T595 Limited, og JBL Decade T595 ? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! vet at det er litt offtopic..men, er det noen forskjell på JBL Decade T595 Limited, og JBL Decade T595 ? Den ene er limited Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by JuIius Den ene er limited thumpsup doh Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 2500 koster ledningene du må legge opp:D :rolleyes: yodude Neida.. hakke peil jeg på hva du kan kjøpe.. 2500 er jo ikke all verden... blir smått iallefall.. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 - "Lightning Audio Super Smash Box Office Hits Power Pack" 2990,- - "Boss Power Pack..." 2990,- thumpsup... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg