ilck Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by pololars Kid-A har tatt bildet.. og ja, det er copyright :o Javel, da får jeg endre bildet. Er det noen som har bilder av interiøret i denne bilen? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by DrLaban Men hvorfor i all verden slipper han da ikke bilen helt ned??? :rolleyes: Det er jo da det er gromt. Slik som den er på alle bildene så ser det jo ut som om den har 40mm senkesett...hva i all verden er vitsen med luftfjæring da??? Trodde pointet med luftfjæring var å kunne ha SINNSYKT lav look når man stiller ut bilen på treff!?!?! Pen bil, men som sagt så hadde den vært MYE råere hvis han hadde lagt bilen helt nedpå asfalten. Noen som har noen lavere bilder av denne bilen?? på de bildene fra drammen ahr vel ikke bilen luftfjøring.. mener det sto noe om det på lappen i frontruta.. forøvrig var det vel MYE HK i den dieselmotoren hans også.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 hva vil MYE hk si? hvor mye? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by mono hva vil MYE hk si? hvor mye? Tror det er en tdk. Se på http://www.dieselmeken.se for mer info om bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by Helios på de bildene fra drammen ahr vel ikke bilen luftfjøring.. mener det sto noe om det på lappen i frontruta.. forøvrig var det vel MYE HK i den dieselmotoren hans også.. Stemmer det, han mangla noen deler på treffet i Drammen. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by mono hva vil MYE hk si? hvor mye? husker ikke akkurat nå.. men ahr vel bilde av lappen i frontruta hans et sted.. mener det sto der.. skal se om jeg kan finne det.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by mono hva vil MYE hk si? hvor mye? Ca 200 dieselhester!!! :cool: Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 var rundt 200 jeg mente det var også.. men huska ikke helt.. først tenkte jeg 220.. men det stemmer antagelig ikke.. jeg vet ikke.. men rimelig mye til å være mk3 diesel :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 bilen er solgt.. Snakka med han som har kjøpt den i hele helga.. på våler... da sa han at det er 170hk i den nå.. ikke værst til å være diesel...han har gitt 190k for den da. den er ihvertfall helt sinnsyk bil :D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Hvor i landet går bilen nå da? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Kjørte bak den Golfen fra Våler idag, røyk veeldig svart... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 190k for en mk3???? STIIIIIV PRIS Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 SJUK PRIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvem f... gir 190k for en MK3, bare fordi den har bling bling felger og et luftfjøring som ikke virker??? mangla nye fjørbein i drammen i hvertfall, derfor senkinga ikke virket ordentlig.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 jeg hadde aldri gitt 190K for den vertfall, uansett om den hadde vært spekket med altslags "godbiter" Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 hadde jeg heller kjøpt meg en 200 sx s14 :D eller en golf IV gti Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg