chr1z Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by cREATURe Aaah.. så digg! Kan nok vært temmelig tett det filteret da. Kvelte seg når den ikke fikk nok bensin på tomgang. Vi får håpe det var det da! :) Yeh!! Har faktisk ikke hatt noen problemer nå, og har kjørt siden fredag så hvis det hadde vært vanlig hadde jeg fått det. Men bilen går som ei kule!! Virker nesten som den har fått litt mer futt igjen etter at jeg byttet forgasserflens og bensinfilter :) Takk for tips som kom inn her på forumet,selv om jeg måtte finne ut av det selv:op Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Har vert en spennende uke :) batteriet røk på mandag og har feilen min har komt og gått hyppig. Har merket nå at bensin pumpe relet er glovarmt når jeg kjører. Spesielt varmt etter blien kubber. Er det normalt ? skal relet bli varmt ... ingen av de andre relene blir varme. Kunne noen skjekket ut det etter en kjøretur. Rele nr 167. lengst nede til høyre. pleeez Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg