Gå til innhold

BMW E34 Ønskes Kjøpt (M50B2x motor)

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en BMW E34 525i 24v manuell helst! Men, 520 eller automat er også aktuelt!

Bilen må være i bra stand, helst med servicehefte, ikke km stand langt over 200' km! Helst skinn, el vindu, el soltak, airbag, o.l. Litt tøffe felger, hvite blinkers, senkesett, o.l er heller ikke å forakte!

Pris: Alt fra 50000 til 80000kr ca!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp min gamle. 94 modell 520i 24v motoren, sportsunderstell, BMW Schwarth metallic, hvitt skinninteriør, skinnratt og girkule, el vinduer foran, el soltak, og 15" vinter 16" sommer.

Nå vet jeg ikke om denne er til slags eller tilstanden på denne, men når jeg solgte den så var den strøken.

Reg nr BP 17826 var det vel

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Kjøp min gamle. 94 modell 520i 24v motoren, sportsunderstell, BMW Schwarth metallic, hvitt skinninteriør, skinnratt og girkule, el vinduer foran, el soltak, og 15" vinter 16" sommer.

Nå vet jeg ikke om denne er til slags eller tilstanden på denne, men når jeg solgte den så var den strøken.

Reg nr BP 17826 var det vel

Ja, takk :) Hva solgte du den for da? Langt var den gådd, og når solgte du den?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte den i 2000, da hadde den gått ca 150000, fikk 140000 for den. Husker den som en av de peneste bilene jeg noen gang har hatt. Kombinasjonen hvitt skinn og svart bil er meget pen. Du kan jo sjekke opp denne, vil anta at du får den for ca 70k eller noe sånt nå.

her finner du et bilde av bilen. Skal se om jeg ikke får opp noen fler bilder

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider