bozzo Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Veit dette er tatt opp i omtrent hver thread på dette forumet, men for å få det helt klart liksom: Hvordan får jeg av chrome-lister foran og bak på 244'n, og er det mulig å ta av hele listen som går over dørene på siden, den som man kan feste evt. skistativ etc i? Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by bozzo Veit dette er tatt opp i omtrent hver thread på dette forumet, men for å få det helt klart liksom: Hvordan får jeg av chrome-lister foran og bak på 244'n, og er det mulig å ta av hele listen som går over dørene på siden, den som man kan feste evt. skistativ etc i? du kan fjerne den men da vil eg nok anbefale og ordne deg noen gummilister som går hel opp i dørkarmen ellers får du MEGA vannlekasje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Den over dørene du sikta til ? Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by bozzo Den over dørene du sikta til ? jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Er det noen som har gjort dette og kan forklare litt om hvordan jeg skal gjøre for å få det pent og ikke minst tett? :D Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 viss det er de på toppen av døra, mot ruta du mener. så er det bare å ta de av, matte ned, og lakkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Dre Racing@ viss det er de på toppen av døra, mot ruta du mener. så er det bare å ta de av, matte ned, og lakkere. han mener den lista som går over dørene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by bozzo Er det noen som har gjort dette og kan forklare litt om hvordan jeg skal gjøre for å få det pent og ikke minst tett? :D del 1. har tenkt å gjøre dette på 142n min! du må nokskjære den av så tett inntil "karrosseriet" som du greier! kan hende at du må sveise i litt ekstra sånn at konstruksjonen blir kraftigere! så er de nok bare å sparkle (hvis du må), pusse, grunne, lakke! Del 2. så kommer vi til dette me å unngå lekkasje! du må lage deg noen "gummilister" som går rett opp fra dørkanten mot karmen! og den må gå helt inntil karmen så slipper du lekkasje ;) det er vel så greitt så kan få forklart det uten å ha gjort det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dre Racing Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 da er det vel lista over takrennene du mener da. den er det vel bare og rive av. jeg gjorde det på min -83 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Haien du kan fjerne den men da vil eg nok anbefale og ordne deg noen gummilister som går hel opp i dørkarmen ellers får du MEGA vannlekasje! var du full når du skrev detta eller ? :D han sikter jo til GL listene på takrenna...er bare å flekka av..sitter forøvrig kun en liten gummilist rundt døra,nærmest karosseri,denne er derimot ikke noe sjakktrekk å kjøre uten.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by volvo242TIC var du full når du skrev detta eller ? :D han sikter jo til GL listene på takrenna...er bare å flekka av..sitter forøvrig kun en liten gummilist rundt døra,nærmest karosseri,denne er derimot ikke noe sjakktrekk å kjøre uten.. hmmm! tenkte han mente at han skulle fjerne takrenna! du skjønte ikke hva jeg mente men hvis du går og ser på en nyere bil så skjønner du det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Jeg så et bilde av 242 eller noe her for en stund siden som hadde fjernet hele takrenna, og det var jævlig rått.. Så ja, jeg har tenkt å fjerne hele lista der.. Men den på frontruta er det vel bare å flekje ut ? Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by bozzo Jeg så et bilde av 242 eller noe her for en stund siden som hadde fjernet hele takrenna, og det var jævlig rått.. Så ja, jeg har tenkt å fjerne hele lista der.. Men den på frontruta er det vel bare å flekje ut ? jo den sitter vel bar fast i gummipakninga tor jeg! men jeg skal heller lakke den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 noen som har tips til hvordan jeg kan "freshe" opp de "listene" som er nederst på døra? sånn plast eller gummi fornyer.. funker det? de er så blasse Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Mambo noen som har tips til hvordan jeg kan "freshe" opp de "listene" som er nederst på døra? sånn plast eller gummi fornyer.. funker det? de er så blasse hmmm fjern di!!! ska lakke biln så e ska fjern di og svis igjen hølan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg