SierraTyphoon Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Er det noen som er intressert i å selge et hengerfeste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 har et komplett (med fester på innsiden og bolter og alt ...)liggende ja ... villig å by for det ? Det veier jo litt, så blir litt dyrt å sende tror jeg ... (er vel maks 25kg på posten) Men siden du bor i nordfjoreid, er det jo ikke altforlange biten å kjøre... Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 mitt skal av også! Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 hmm... Er ikkje villig til å by så alt for masse... Vil berre ha ett om eg får eit bra tilbud. Å komme seg til ålesund går nok greit :), om det skulle bli noke av. må passe til en Sierra sedan, 92 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clinton Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Du kan få kjøpe mitt hengerfeste til en billig penge,hvis du ikke har skaffet deg et allerede. Det er til en 87.mod ford sierra sedan. Har alle fire boltene det var festet med også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Vil tro det er samme festet ja ... Men, Clinton, jeg har alle 9 (+4 under) (husker ikke helt) de skal festes med... ;) gi meg 300,- skal du få det ... ;) Da skal du få to sett =) (vis du vil ha begge Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraTyphoon Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Har du mulighet for å få det på bussen som går nedover hit(fra Moa)? Kjenner en busssjåffør som med glede kan ta det med seg... Skal sei ifra når anledningen passer seg, sender du meg en pm med mob. nr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 sendte deg en pm ... Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg