sirsnare Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Kan noen si meg, enkelt og greit,HVA er forskjellen på frontfanger`n orginalt på en Primera P10 GT, og på en SLX?!Har lest litt igjennom diverse poster her nå,men finner ikke helt ut hva som egentlig er forskjellig`??Er den lavere/større?Blir det egentlig noe særlig forskjell om jeg setter på en orginal gt fanger på min slx?? Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera t4 Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 trur en av forskjellenne er at på gt fangeren så er d nederst et luftinntak til girkassa... men kan hende at jeg tar feil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Er det P10 eller P11 du lurer på? De første årene P10'en ble produsert, hadde LX/SLX denne typen frontfanger . Gt-utgaven så slik ut . Forskjellen er som du ser den nederste delen av fronten. Gt-utgaven har en leppe med ventilasjonshull som stikker fram, mens LX/SLX-fronten ikke har denne leppen. Senere kom også LX/SLX/SRi med Gt-fronten, er ikke sikker på når de byttet fronten, men jeg har sett en 95-mod P10 LX med Gt-fronten. Det finnes 2 forskjellige utgaver av Gt-leppa; en med ett ventilasjonshull og en med tre (og det er vel denne utgaven som er den originale Gt-fronten, den med ett hull kom på LX/SLX-utgaven, tror jeg), men bortsett fra denne forskjellen så er formen lik på de to frontene. I tillegg til fronten var det sideskjørt og en litt annerledes bak-støtfanger på Gt-utgaven, men disse kom også på LX/SLX/SRi utgavene når de fikk Gt-fronten. Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Med det samme vi er inne på temaet: Laguna leppe? Er det en leppe fra Renault som er populær å lime på LX/SLX fangerne? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Mirus Med det samme vi er inne på temaet: Laguna leppe? Er det en leppe fra Renault som er populær å lime på LX/SLX fangerne? Jepp, har egentlig ingenting med Nissan å gjøre, den bare passer under. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Mirus Med det samme vi er inne på temaet: Laguna leppe? Er det en leppe fra Renault som er populær å lime på LX/SLX fangerne? Go for it! lime, skruer you name it. Det holder med å skru leppa på frontfangeren. Det hjelper med look'n... Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Er det P10 eller P11 du lurer på? HVA er forskjellen på frontfanger`n orginalt på en Primera P10 GT, og på en SLX?! En P10 ja.. Jaja,har jo sett en gt-fanger og en slx fanger,men kommer det til å bli noe forskjell på bilen min??Eller er det så og si helt like?Untatt de luftehulla til girkassa eller bremser eller hva det nå enn er... Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by sirsnare En P10 ja.. Jaja,har jo sett en gt-fanger og en slx fanger,men kommer det til å bli noe forskjell på bilen min??Eller er det så og si helt like?Untatt de luftehulla til girkassa eller bremser eller hva det nå enn er... Ja, en viss forskjell med tanke på at gt-fangeren ser tøffere ut og er litt lenger i høyden(Extra leppe som den kalles). Good for you!:) Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by sirsnare En P10 ja.. Jaja,har jo sett en gt-fanger og en slx fanger,men kommer det til å bli noe forskjell på bilen min??Eller er det så og si helt like?Untatt de luftehulla til girkassa eller bremser eller hva det nå enn er... Som ble sagt er det en ekstra "leppe" på GT/SRi (SLX/LX etter 94), det er denne som er forskjellen. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Okai,det var svaret jeg ville ha, takk så mycket ! Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg