JuB Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Hei, noen som har hovedlyktene og blinklysene foran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 hey du ... jeg trengte også det for en stund tilbake... jeg trengte det siden det var stein-sprut i begge glassene og hull inn til reflektoren. men så fant jeg ut at Hella selger separate glass som man bare kan bytte ut med det man har fra før. dette er mye billigere enn å kjøpe nye hvertfall.. jeg fikk nye glass for 400,- stk *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 okay, hjemme å se litt mere på lyktene da. Noen som vet plasser som de selger billige lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 hey. nei ikke egentlig, jeg brukte et lokalt verksted. men alle forhandlere som fører Hella-lykter kan nok få tat i de glassene for deg. *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 litt off topic, sorry for det, men vet du om helle kanskje har løse glass til tåkelys også? Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 jeg trengte forsovidt det selv jeg ;) men de er ikke å få tak i. man må kjøpe hele lykten med reflektor og alt hvis man trenger tåkelys. dette er grunnet at glasset er "sveiset" fast i reflektoren *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Har fått tak i høyrelykt men mangler fortsatt venstre, noen som har? Trenger også blinklysene i fangeren.. Si ifra om noen vet om noe..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Er det lyktene like som til Corrado vr6? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg