ZeroCool Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 takker for tipset...:) her er noen bilder av bilen.http://img78.photobucket.com/albums/v258/dritogdra/?action=view¤t=Bilde008.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by ZeroCool takker for tipset...:) her er noen bilder av bilen.http://img78.photobucket.com/albums/v258/dritogdra/?action=view¤t=Bilde008.jpg Trykk på adressen hvor det står IMG i photobucket. Hvis ikke må vi nemlig logge oss på med passordet ditt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 hvis du ikke får det til, så send dem på mail til meg på passatkara@hotmail.com så kan jeg fixe det for deg.. detta hadde vært grym bil for meg.. mk1 mmmmmmm nice nice nice... vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] håper det funker no da...hehe.skal ikke vere lett.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 ikke det nei..jaja..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Nei det var visst ikke lett for jeg ser ingen bilder. Kan du sende noen til racemag@online.no kan jeg også prøve å hjelpe deg. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 hehe..okey dem er sendt til deg no..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Takker for hjelpa K.A:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 PS!!!!!felgene er ikke mine så dem er ikke til salgs....:( Følger med vanlige felger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 var 5000 du sa ? hvilken bil er det originalt egentlig?? 1.8 gti? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 nei det er en 1,6c org....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroCool Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 da går jeg ned fra 5000.- til 3500.- bilen må vekk...trenger pengene til ny bil..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg