Corfic Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Lager like greit en tråd om bilen min...! Har fått gjort endel på bilen siden jeg fikk den, men blir nok noe mere... bare og komme med meninger og tips..! Fått på de nye felgene nå legger ut noe flere bilder snart... Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 meeeeget pent :D kongræts med feite fivespoke rims ;) digg og se eikene "høvle seg ned i asfalten" eller? ;D mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Samme felga som jeg har ser det ut som, Evo1? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 mangels felger i alle fall.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Grættz med nye felger Corfic! :) Hva er neste steg med modifikasjoner av bilen da? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Gratulerer ja med nye fiiine rims! Syns det ble dritbra! Forresten så syns jeg bilen din ser najs ut også! Legg ut en liste over hva du har gjort da. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Er Mangels Amazon 2 felger.... Det som er gjort med bilen er: Senka 40mm Alle lyktene er byttet... skal slenge ut noen flere bilder Ny potte Luftfilter Tror ikke det er noe mere enn det... kommer nok senkeskåler foran snart.. skal til stavanger neste uke så drar nok innom autospar og handler litt. Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Oleee Grættz med nye felger Corfic! :) Hva er neste steg med modifikasjoner av bilen da? Neste er vel egentlig lakering, men er hipp på og få på litt styling først så jeg kan lakke alt i samma slengen. Ellers så blir det jo som sagt senkeskåler.. Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Bilen ble betraktlig mye finere nå med nye felger! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 ja er kjempe fornøyd selv... ble mye bedre og kjøre også.. Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Har du annerledes dim på dekka nå enn før? Eller er det noe med felgene å gjøre siden du syns det er bedre å kjøre nå? :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 var 7,5x17 før pluss at dekka var slitt. nå er det 7x17 ble litt forbreie de forige... er 205/40 dekk på begge Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Noen flere bilder: Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 ikke skjedd noe på en stund, men nå begynner det og skje ting... har vært en tur i stavanger og da måtte jeg jo selvfølgelig innom autospar... kjøpte emblemfri grill, speil og øyelokk.... så er i full gang med lakeringa nå.... stua har blitt lakkeringsverksted ;) legger ut noen bilder underveis Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg