Gå til innhold

Nytt Ikea Meet, Bergen!

Ranger emnet


El_diablo

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

søndagen er jo en grei dag , men å hatt det på lørdags kvelden etter street legal hadde jo vært genialt. Gir en lapp til speakeren og får han til å skrike ut at det er treff på Ikea seinere på kvelden.

 

Folk er jo i fyr og flammer etter street legal stevne og sikkert døds tent på et treff og dropper gjerne masse planer og drikking og stiller heller opp på et kjempetreff.

 

Liten tanken ihvertfall!

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns treffet ikke var så gale denne gangen. Jeg var der nesten helt til slutten og var første mann på stedet. Kom fram til at det var i hvertfall 80 biler som var innom. Det var også noen skikkelige amcars innom også. F.esk Ford Mustang (make til den de testet på autofil) En skikkelig hotrodder, for å nevne et par av høydepunktene. Volvo 760 med Polly motorsport i ruten lage litt show med burning. Det samme gjorde en rød 200 SX og et par andre biler. var også noen som klarte å kollidere ved siden av oss. En som rygget, så kom det en bil kjørende forbi som ikke kunne vente. Ble en liten stripe der gitt.

Jeg syns det var et bra meet i hvertfall...

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det var ikke så gale var der så og si hele treffet jeg og!

Det va jo en som kjørte litt langt fram når han skulle parkere og knekk der datt litt av fangeren av! men var jo bra dte at purken ikke kom og! og den 740 ien var sinsyk!

Mitsubishi Galant 1,8

 

 

ut å ta stripa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Klovny

JA det var ikke så gale var der så og si hele treffet jeg og!

Det va jo en som kjørte litt langt fram når han skulle parkere og knekk der datt litt av fangeren av! men var jo bra dte at purken ikke kom og! og den 740 ien var sinsyk!

 

Noen som har noen bilder fra treffet da?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår