HolkestadRacing Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 turbo til golf2 og 1 Selges: Turbo Manifold Intercooler Tillegsdyse Selges alt samlet høystbudene over 3000kr Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 blei LITT store bilder men men. va ikke den beste mobilen å ta bider med. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 I vordan stand er det der da til den prisen ?? Hvordan turbo er det ?? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 standen er vell grei den,alt fungerer. har ikke bruk for det mer siden jeg har kjøpt meg ny bil å trenger coilovers. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Men hvordan turbo ?? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 husket ikke va turboen heter? skal sjekke det ut. laddet 0,6 når jeg hadde den på golfen. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Hvordan golf passer dette på? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 det er laget til til å vere på golf 1 lr 2. men turboen kan også brukest på andre biler bare å lage ny flens mellom turbo og den manifoden man skal bruke manifold. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 På hvilken motor hadde du montert det på? org. toppakning og kompresjon? Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 jeg hadde det på en gti 8v. hadde på golf 3 td 3 lags stålpakning 1,6 lr 1.9 mm var vell den. vet ikke komp. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 litt ins i IC men Den Manifoilden der passer på g60 den ?? Flnes ril g T3 ellr? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 manifolden skal vell passe på g60. flensen passer sikkert ikke på t3 siden det ikke er t3 turbo,men det er jo fort gjort å sveise ny flens. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Hvordan turbo er d? Jeg en intresert i Ic og manifoild jeg da. Pris? Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 jeg selger alt samlett for 3000 Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by HolkestadRacing turbo til golf2 og 1 Selges: Turbo Manifold Intercooler Tillegsdyse Selges alt samlet høystbudene over 3000kr Halloen ja sitter her og lurer litt på noen ting. Har en GTI 8V som er helt orginal men hvilken deler må jeg kjøpe i tillegg hvis jeg skulle kjøpt dette turbokitet av deg?hvis du framdeles har det da? og hvor mangen gamp sånn ca ville jeg fått da? Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg