kubikken Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 hay lura på å selge bilen min http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=6346 bare å følge linkene.... ;) om noen skulle være eintressert så ikkje pm, kun mail eller ring\sms bor i bergensområdet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 ingen som er intressert i en skikkelig grom bil??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 joda..... men ike til den prisen:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 så om med et bud da vel;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Er nok ikke så ille pris det, hvis du ser på hva som er gjort med bilen. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by turbothomas Er nok ikke så ille pris det, hvis du ser på hva som er gjort med bilen. takk takk thomas, det er desverre ikkje alle som skjønner hva og hvilke deler som er brukt... Det er uheldigvis noen som trur det er gratis å modde bilen:eek: men mine erfaringer viser at den teorien er feil. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 sier ikke at bilen er for DYR..... den er litt i prisklasse av det jeg kan gi akkurat NU... men man kan ikke tjene penger på å trimme bil :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by Tape-R sier ikke at bilen er for DYR..... den er litt i prisklasse av det jeg kan gi akkurat NU... men man kan ikke tjene penger på å trimme bil :) hehe, nei det er mye peng. det er nå greitt. men det har jaggu kosta meg noen kr detta her. å tjene peng gjer eg no ikkje om eg sell den for 190k. har prøvd å sette en noenlunde vetig pris for bilen. men det er vel få som vet ha det er verd. det er å blir et tapsprosjekt. om det ikkje kommer en idiot å byr 300.000kr då;) he he, hadde ikkje klaga.... :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg