EspenB Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Bahnbrenner er ihvertfall til å stole på. Har handlet masse der tidligere, og var det noe reklamasjon, så var de veldig greie å ha med å gjøre. Bare sende tilbake og få nytt. Betalte toll på noe av det, og slapp unna på noe.... Har ikke batalt toll på noe av det jeg har handlet utenifra i det siste, bare moms:) Handlet rød poly til min ener, komplett uten to stk. på et stag bak, og det kom på ca 1500 hvis jeg ikke husker feil. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 kjøper du alle til golf1, røde polybush kommer det på 2070kr pluss eventuelt frakt fra kollevold, så det er ikke så mye å spare på foringer, 3-4 hundre. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg