TIMMEY!!!! Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Etter mye %¤¤, så er endelig bakfanger og nytt listverk i front og side på plass! Synes det ble bra jeg :) Først den gamle fronten: Ny front: Ny fanger bak: Lakkerte lister på dørene: Lister og ny sideblinker: Ny antenne: Ting begynner å falle på plass, men det kommer mer hele tiden :) Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Pent ! thumpsup thumpsup thumpsup Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulliksen Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Feit børse du har!! thumpsup Gjort noe med motoren eller ? Siter - 1997 Audi A3 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Gulliksen Feit børse du har!! thumpsup Gjort noe med motoren eller ? Takk for det :) Motoren er chippet til 145 HK og 320 Nm. Ellers har jeg King Dragon luftfilter. Blir nok ikke gjort så mye der, og det trengs strengt tatt ikke heller for min del ;) Går godt unna allerede! Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 pen bil :) personligt ville jeg satset på svart netting som ville gjort at bilen ble ennå mær clean , men smak å behag ;) hold oss oppdatert med bilder :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Pent! Bilen begynner virkelig å bli bra nå ;) Er nok enig med at svart netting i fangeren hadde gjort den enda finere. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg