rlsa Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Jeg vil gjerne kjøpe instrumentpanel til min Audi 80 (b4). Det må ha turteller, er også interesert i rs2 instrument, pga av de hvite platene:) Er også interesert i andre ting, som for eks. senkesett, interiør osv... Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fisk Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Hei Jeg har et interiør liggende til en 88 coupe. Hvis det kunne være inntresant. Har forresten samme problem som deg med min b4. du har vel ikke er speedometer som fungerer på det som er ødelagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Det er faktisk speedometeret mitt som er ødelagt også :) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg