fotojan Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V send meg lokket til bensinpåfyllinga :D eller ivertfall den fjøra som gjer at det smeller igjenn da min forsvann......... Tøm innboksen din eller send meg en mail på racemag@online.no Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by fotojan 250 hvis du henter de i Drammen Deal...har du noe tlf nr jeg kan nå deg på?? send gjerne på pm. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 hva skal du ha for motoren Jan?? Jettan trenger mer power!! hehe.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 ikke stygt ment, men hva faen skal du med den grillen?:eek: :D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by TypeC hva skal du ha for motoren Jan?? Jettan trenger mer power!! hehe.. Motoren går for 500. Vet ikke eksakt hvor mye den har gått, men den går helt greit. Har plukket den ut så den ligger klar til henting Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by audi-maniac ikke stygt ment, men hva faen skal du med den grillen?:eek: :D Hva jeg skal med grillen? Enten hiver jeg den eller gir den bort til en som gidder å hente den. Men det må skje fort! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 500 for hjula på som man ser på bildet??? eller kan du ta bedre bilder av disse felgene som står på?? Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Felgene skal jeg beholde selv og bilen er nå levert hugger`n Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg