slayer Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Ønsker å kjøpe slike felger siden det ser ut til at jeg kjøper den asconaen jeg har lagd tråd om her.. Hvor brede kan felgene være? 7.5? Og hvor brede dekk kan jeg kjøre med uten at det blir krøll...?`Gidder ikke å modifisere får å få kjørt.. 215 holder lenge for meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Håper du ikke skal senke i tillegg da. Da er det stor fare for at skjermkanten ligger ned på dekket framme. jeg mått kjøre med 195 dekk Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by ElCamino Håper du ikke skal senke i tillegg da. Da er det stor fare for at skjermkanten ligger ned på dekket framme. jeg mått kjøre med 195 dekk Bilen er senket fra før... :eek: får vel 17" dekk i 205 og....hjelper det tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 tja, Jeg prøvde med alycat-felger med 205. 13-14'' eller nåke slikt. Då låg skjermkanten opp på framme når noen satt seg inn i. 0 Er vel litt lite innpress på de catene da? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 du kan få kjøpt borbet A felger i 16" 9" breie bak og 7,5" breie forand kom fra en rekord D gi meg bud selges med ca halvslitte dekk, kan leveres med helt nye dekk men da kommer prisen på dekka i tilegg. bilde kommer etter vært håper jeg Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg