KeLoN Skrevet Oktober 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2002 Jeg har 75 bilder fra det siste Gatebil treffet i år jeg gjerne skulle ha lastet opp på internettet, men det er et problem ... Av en eller annen grunn så vil ikke WS_FTP'n min logge seg på noen av serverne jeg har tilgang til! Nå er det jo lenge siden treffen var, og jeg vil mere enn noe annet få opp den jævla sida! Noen som har kunskap om sånn? helpme Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2002 sjekke store og små bokstaver i brukernavn og passord. Er port riktig? Hvis ikke så er det vel bruddet på kabelen som gjør d. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2002 Ok. Skal sjekke det opp i morgen! Takk. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Oktober 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2002 Sjekk om du logger deg på i PASV mode, isåfall bytt til PORT mode. Let litt under options el. lignende så finner du det sikkert. Har ikke WSFTP på pc´en, bruker CuteFtp så det blir litt vanskelig og henvise deg... - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2002 Hvis ikke dette fungerer så si ifra. Så kan vi sikkert ta det over tlf eller.no. jeg har WSFTP Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg